محصولات کی لینک (KLINK)

مرکز فروش عمده محصولات کی لینک (KLINK) با بهترین قیمت بازار ویژه همکار. لیست قیمت فروش عمده کابل کی لینک با گارانتی و ارسال به تمام شهرهای ایران.

چند دهه است که زندگی افراد به سوی دیجیتالی شدن پیش می رود و این موضوع در همه جنبه های زندگی نمایان شده است. گجت ها بخشی مهم از زندگی بشر امروزی به شمار می روند و به عنوان ابزارهای اساسی زندگی مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع پیشرفت علم و تکنولوژی و توسعه آن در همه ابعاد زندگی، این گجت ها هستند که امور انسان را تسهیل می کنند و اجرای آسان آنها را امکان پذیر می نمایند. شاید بتوان مهم ترین گجتی که در حال حاضر برای استفاده انسان بیشترین کاربرد دارد را گوشی موبایل اسمارت فون در نظر گرفت. در کنار این گجت هوشمند پرکاربرد باید به گجت های هم خانواده آن یعنی تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر و ... نیز اشاره نمود. 

محصولات برند کی لینک، ابزارهای مرتبط با تجهیزات جانبی موبایل، لپ تاپ، تبلت و کامپیوتر را در بر می گیرند. این تجهیزات جانبی (هاب، سوئیچ، اسپلیتر، دانگل بلوتوث و ...) همواره می توانند نیازهای مختلف کاربران را در زمینه های گوناگون برطرف نمایند و امور متعدد روزمره آنها را تسهیل کنند. 

سایت شرکتی فروشگاهی خرید عمده توانسته انواع محصولات دیجیتالی و کالاهای الکترونیکی با برند کی لینک را با قیمت فروش عمده در اختیار کاربران قرار دهد. این فروشگاه اینترنتی خرید عمده از سال 1386 شروع به فعالیت در زمینه گجت های هوشمند و دیجیتال نمود و تا کنون فعالیت موفق و مستمری داشته است. این آنلاین شاپ انواع لوازم جانبی موبایل، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ را با قیمت فروش عمده در اختیار متقاضیان قرار می دهد. پلتفرم خرید عمده به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی کشور ایران شناخته شده است که با قیمت عرضه عمده (همکاری) در حال فعالیت است و کالاهای خود را از طریق وب سایت و به قیمت توزیع عمده به متقاضیان ارائه می دهد. 

در ادامه به معرفی و تشریح جزئیات کالاهای کی لینک پرداخته می شود:


هاب کی لینک


هاب یکی از تجهیزات سخت افزاری است که در راستای راه اندازی شبکه های کامپیوتری مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این گجت بسیار فراگیر شده است و استفاده از آن تا جایی پیش رفته است که حتی با ظهور سوئیچ نیز همچنان شاهد استفاده از هاب هستیم. به طور کلی می توان گفت که هاب یکی از تجهیزات رایج در شبکه های کامپیوتری است که آسان ترین شیوه اتصال دو یا چند کامپیوتر به یکدیگر به شمار می رود. برند کی لینک نیز توانسته این گجت هوشمند را طراحی و روانه بازار نماید. هاب K-Link با ورودی های متنوع و متعدد می تواند اتصال گجت های هوشمند گوناگون را به یکدیگر امکان پذیر نماید. 


سوئیچ کی لینک 


انتقال داده میان دستگاه ها توسط سوئیچ ها انجام می شود و در نتیجه می توان سوئیچ ها را به عنوان ابزار ارتباطی در نظر گرفت. به عبارت دیگر می توان سوئیچ را این گونه تعریف کرد که این گجت های دیجیتال با نصب در میان راه ارتباطی دستگاه ها از ازدحام و ترافیک اطلاعات پیشگیری نمایند. در حقیقت سوئیچ شبکه از این قابلیت برخوردار است که اتصال نقطه ها یا دستگاه های شبکه به یکدیگر را انجام دهد. 


اسپلیتر کی لینک 


طراحی اسپلیتر به گونه ای است که قابلیت جداسازی سیگنال صوتی از سیگنال داده را دارد. این گجت از تداخل سیگنال ها ممانعت می نماید و کیفیت صدا و داده ها را ارتقا می بخشد. فقدان وجود اسپلیتر منجر به پارازیت صدا (اختلال امواج رادیویی اصلی از طریق امواج الکترومغناطیسی دارای فرکانس مشابه پخش شونده در شبکه رادیویی) و در ادامه قطع و اتصال دائمی اینترنت خواهد شد. 


باکس هارد کی لینک 


در حال حاضر حجم داده ها بسیار بالا می باشد و به صورت روزافزون نیز در حال افزایش است. به گونه ای که با بالا رفتن کیفیت داده و اطلاعاتی از جمله تصویر، فیلم، کلیپ، ویدئو و ... حجم آنها بیشتر می شود و حافظه های جانبی نمی توانند پاسخگوی حجم آنها باشند. به این صورت که حافظه داخلی گوشی موبایل، حافظه لپ تاپ، رم، فلش مموری و کارت حافظه اندک اندک نمی توانند پاسخگوی کاربران باشند. برای برطرف کردن این نیاز، هاردها ابداع و روانه بازار شدند؛ هاردهای اسکترنال که قطعاتی مغناطیسی هستند از ظرفیت فوق العاده بالایی برای ذخیره سازی و آرشیو داده و اطلاعات برخوردارند و می توانند انواع فایل را در خود ذخیره و نگهداری نمایند. در واقع هارد را می توان نوعی فلش مموری با ابعاد بزرگتر و فضای بسایر بیشتر ذخیره سازی در نظر گرفت. در حقیقت ممکن است حجم بالایی از اطلاعات مانند تصویر، کلیپ، فیلم، ویدئو، داده، اطلاعات مربوط به فعالیت پژوهشی و ... در یک هارد اکسترنال ذخیره شده باشد که برای کاربر خود اهمیت زیادی خواهد داشت. به علت همین اهمیت نیز باید گفت که نگهداری و حفاظت از هارد، امری مهم و ضروری محسوب می شود.  یکی از ابزارهای جانبی مربوط به هارد اکسترنال، باکس هارد است که می تواند نقش به سزایی در محافظت از آن داشته باشد. 


برل شبکه کی لینک 


برل شبکه که کوپلر نیز نامیده می شوند به عنوان رابط بین کابل های شبکه عمل می نماید. به کمک برل یا کوپلر می توان طول کابل های شبکه را افزایش داد. در واقع به جای خرید یک کابل دیگر برای اتصال دو کابل شبکه می توان کوپلر شبکه را مورد استفاده قرار داد. 


کابل کی لینک


در دنیای امروز که سبک زندگی به شکل دیجیتال درآمده است، کابل ها نقش بسیار مهمی را ایفا می نمایند و وظیفه ارتباط میان گجت های مختلف را بر عهده دارند. کی لینک نیز توانسته انواع کابل پرکاربرد را طراحی و به بازار عرضه نماید. انواع کابل کی لینک عبارتند از:


* کابل HDMI


* کابل افزایش طول USB


* کابل Display


* کابل تایپ سی (Type-C)


* کابل VGA


تستر کابل شبکه کی لینک


کابل تستر به عنوان وسیله ای الکترونیکی می تواند به اندازه گیری رسانایی میان دو سر کابل بپردازد. هر تستر کابل دارای دو بخش است که هر بخش به یک سر کابل شبکه یا پریز شبکه وصل می گردد. هر تستر کابل دو بخش دارد که هر قسمت به یک سر کابل شبکه یا پریز شبکه وصل می گردد. سیگنال تستر شبکه با ورود به کابل مسی می تواند میدان مغناطیسی بزرگی را ایجاد می کنند.