محصولات جی بی تیم (JB Team)

فروش عمده محصولات جی بی تیم (JB Team) با بهترین قیمت بازار ویژه همکار. لیست قیمت فروش عمده نرم افزار جی بی تیم با گارانتی و ارسال به تمام شهرهای ایران.

دنیای کنونی به جهان تکنولوژی و علم تبدیل شده است و همه اشخاص (حتی اگر به این موضوع تمایل نداشته باشند) وارد این جهان شده اند. در این میان سیستم های کامپیوتری حرف اول را در این زمینه می زنند. سیستم های کامپیوتری با استفاده از سیستم عامل و نرم افزار کار می کنند و شاید بتوان گفت که سیستم های کامپیوتری بدون نرم افزار نمی توانند هیچ کاربردی را در اختیار کاربران قرار دهند. نرم افزار دارای انواعی مختلف می باشد و می تواند کارایی های مختلفی را به مخاطبان خود ارائه نماید. نرم افزارهای کاربردی، سیستم عامل، گرافیکی و ترسیمی، تدوین فیلم و ویرایشگر ویدئویی و ... همگی توسط مجموعه های ارائه دهنده نرم افزار روانه بازار می گردند و در میان همکاران توزیع و عرضه می شود. 

فعالیت گروه تخصصی جی بی تیم (JB Team) در سال 1998 میلادی (1377 خورشیدی) آغاز شد و عنوان نخستین شرکت رسمی ایرانی در حیطه عرضه نرم افزار را به خود اختصاص داد. این مجموعه طی مسیر کاری خود تلاش کرده است که نرم افزارها و مجموعه های نرم افزاری را در زمینه های گوناگون را در اختیار متقاضیان قرار دهد. 

 درست است که این شرکت، عرضه محصولات خود را در زمینه های مختلفی در طی این سال ها انجام داده است، اما شهرت مجموعه بیشتر به علت ارائه نرم افزارهای تخصصی در رشته های گوناگون می باشد که همراه با استاندارد مطلوب و کیفیت ایده آل عرضه می گردند. همواره در کل مراحل پیشروی خود، رضایت مشتریان را در در اولویت قرار داده است. 

گروه تخصصی نرم افزار جی بی تیم توانسته فعالیت خود را به عنوان برندی مطرح در پیش گیرد و اغلب افرادی که در حیطه فناوری پیشرو بوده اند اولین گام های خود را سپری کرده اند.

در حال حاضر نرم افزار تبدیل به ستون اصلی صنایع شده است و از مهم ترین عواملی است که کسب و کار و صنایع را شتاب می دهد. تهیه نرم افزار با عملکرد و خروجی صحیح و قابل اطمینان را می توان امری مهم و حیاتی در نظر گرفت. گروه تخصصی توسعه نرم افزار جی بی تیم، سابقه همکاری با ده ها صنعت بزرگ و اصلی را دارد که نرم افزارهای تخصصی و فنی مورد نیاز این صنایع را تهیه و تامین نموده است. در حقیقت توانسته نیاز نرم افزاری را در بسیاری از صنایع تامین می نماید. 

وب سایت شرکتی فروشگاهی خرید عمده توانسته انواع محصولات شرکت جی بی تیم را با قیمت فروش عمده در اختیار افراد متقاضی و مخاطب قرار دهد. فروشگاه اینترنتی خرید عمده از سال 1386 تا کنون توانسته انواع گجت هوشمند و دیجیتال را با قیمت توزیع عمده ارائه دهد و لقب نخستین آنلاین شاپ عمده را به خود اختصاص داده است. علاقه مندان به همکاری با این مجموعه می توانند در وب سایت خرید عمده عضو شوند و به بررسی هر کالا (تصویر، قیمت، مشخصات فنی، ویژگی ها و ...) بپردازند. بعد از نهایی شدن ثبت سفارش،  پرسنل شرکت خرید عمده با خریداران تماس برقرار می کنند و مواردی مانند نحوه پرداخت و دریافت سفارش را توضیح خواهند داد. 

پلتفرم اینترنتی خرید عمده از گذشته تا کنون همواره در راستای جلب رضایت همکاران کوشیده شده است. در واقع همواره تلاش کرده است که از بازخوردهای و انتقادات مخاطبان استفاده کند تا کیفیت خدمات و عملکرد خود را ارتقا ببخشد و آن را به سمتی مثبت پیش ببرند. به عبارت بهتر وب سایت خرید عمده مانند یک پل بین پرسنل شرکت خرید عمده و مخاطبان به برقراری ارتباط مشغول است و می تواند به عنوان یک سایت پر از امکانات و انعطاف پذیر نیازهای مختلف را به صورت دو طرفه تامین نماید. همکاران می توانند تک تک سفارشات را به همراه جزئیات (کالاها، قیمت، روش تحویل، تعداد، تاریخ جمع آوری و تحویل به انبار، روش پرداخت و ...) از لحظه ای که در سایت ثبت نام کرده اند و در واقع به عضویت آن درآمده اند، در پنل مربوط به خود مشاهده کنند. 

در ادامه به بررسی برخی از محصولات جی بی تیم پرداخته خواهد شد:


نرم افزار جی بی تیم (JB Team)


اگر بخواهیم نرم افزار را تعریف کنیم باید بگوییم مجموعه ای از داده یا دستورالعمل هایی که با ذخیره در حافظه کامپیوتر برای اجرا توسط پردازنده فراخوانی می شوند. به عبارت بهتر می توان گفت که این دستورات به قسمت های سخت افزاری کامپیوتر اطلاع می دهند که کارکرد آن چگونه باشد. در حقیقت نرم افزار را می توان رابط بین کاربر و سخت افزار در نظر گرفت که به سخت افزار هویت خواهد داد. نوشتن هر نرم افزاری می تواند از طریق یک زبان برنامه نویسی انجام گردد و این بستگی به پلتفرم اجرایی آن دارد. 


مجموعه نرم افزارهای جی بی تیم برای عموم کاربران طراحی و تهیه شده است و به این ترتیب، در اختیار داشتن هر چیزی در زمینه نرم افزارهای عمومی با قیمت مناسب برای کاربران امکان پذیر شده است. علاوه بر این موارد، گروه تخصصی جی بی تیم کوشیده است که همواره محصولات نرم افزاری خود را با قیمت مقرون به صرفه در اختیار کاربران و متقاضیان قرار دهد. به این ترتیب تمامی کاربران می توانند خریداری این محصولات را به آسانی انجام دهند. محصولات نرم افزاری جی بی تیم از یک رابط کاربری ساده و کارآمد برخوردار است و این قابلیت را دارد که بدون نیاز به هیچ پیش نیازی در کلیه سیستم ها (ویندوز ایکس پی، ویندوز 11 و ... ) اجرا گردد. 


 در واقع می توان گفت که کاربر نیازی به نصب پیچیده و مرحله به مرحله ندارد و می تواند نرم افزار مورد نظر خود را در پک های نرم افزاری آن جستجو نماید. باید به این نکته نیز توجه کرد که تفاوتی در برنامه اجرا شده روی هر دیسک وجود ندارد و در هر شرایطی، بررسی محتویات کلیه DVD ها و جستجوی نرم افزارهایی که در کل مجموعه وجود دارند، امکان پذیر خواهد بود.