محصولات ایکس وکس (XVOX)

فروش عمده محصولات ایکس وکس (XVOX) با بهترین قیمت بازار ویژه همکار. لیست قیمت پخش عمده هاب ایکس وکس با گارانتی و ارسال به تمام شهرهای ایران.

در حال حاضر استفاده از گوشی های هوشمند و دیجیتال توانسته کل جهان را فرا بگیرد و روز به روز نیز بیشتر می شود. اهمیت استفاده از گوشی های هوشمند موبایل به حدی است که تقریبا تمامی امور روزمره افراد از طریق آن انجام می گردد. استفاده از تاکسی اینترنتی، سفارش غذا، ارتباط در شبکه های اجتماعی، اجرای بازی های آنلاین، برقراری تماس، دریافت پیام و ایمیل و هزاران مورد دیگر از طریق اسمارت فون های هوشمند و دیجیتال انجام می گیرد. 

تا اینجا به اهمیت اسمارت فون و گوشی موبایل هوشمند و دیجیتال پرداخته شد. در حال حاضر به ضرورت تجهیزات جانبی گوشی موبایل هوشمند پرداخته می شود. مواردی از جمله شارژر، کابل شارژ، محافظ صفحه نمایش، هندزفری بلوتوث، قاب و گارد، فلش مموری، پاوربانک، رم موبایل، هدفون و هدست و ... همگی در دسته لوازم جانبی گوشی موبایل قرار می گیرند و معمولا همه افراد به استفاده از این ملزومات توجه و تمایل نشان می دهند. 

با توجه به گسترده شدن استفاده از این ملزومات و تجهیزات جانبی، برندهای بسیار متعددی اقدام به طراحی و عرضه این لوازم جانبی نموده اند. برند ایکس وکس نیز به عنوان یکی از این برندها در حال فعالیت در عرصه توزیع لوازم جانبی و کالاهای دیجیتال می باشند و کالاهایی از این دسته بندی را روانه بازار مربوطه می نماید. 

وب سایت شرکتی فروشگاهی خرید عمده از ابتدای تاسیس خود (1386) آغاز به فعالیت در عرصه توزیع لوازم جانبی و تجهیزات هوشمند نمود و تا کنون نیز به صورت پیوسته و مستمر فعالیت کرده است. پلتفرم اینترنتی خرید عمده توانسته کالا و محصولات برند ایکس وکس را با قیمت فروش عمده در اختیار کاربران قرار دهد. این مجموعه اولین فروشگاه اینترنتی در کشور ایران بوده که قیمت اقلام خود را به صورت عمده به کاربران ارائه می نمایند. افراد علاقه مند می توانند بعد از عضویت در وب سایت خرید عمده، قیمت هر کالا را مشاهده کنند و محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهند. بعد از نهایی شدن سفارش کاربر، خریداران باید در انتظار برقراری تماس از جانب پرسنل شرکت خرید عمده بمانند تا دریابند که چگونه هزینه سفارش را پرداخت نمایند و کالاهای سفارش داده شده را به چه صورت دریافت نمایند. به این ترتیب جای هیچ گونه ابهامی برای مخاطبان باقی نخواهند ماند. 

چنانچه پیش از این نیز به این موضوع اشاره شد، برند ایکس وکس توانسته انواع کالاهای هوشمند و دیجیتال را با قیمت فروش عمده در اختیار کاربران قرار دهد. این برند بیشتر در زمینه تجهیزات شبکه و اینترنت فعالیت می کند و کالاهای این حوزه را به بازار عرضه می نماید.  برخی از کالاهای برند ایکس وکس که در مجموعه خرید عمده در حال توزیع و عرضه با قیمت عمده می باشد، عبارتند از:


* کابل (شبکه، صدا، پرینتر، تصویر، برق، هارد، افزایش طول، VGA و ...) 


* تبدیل


* اسپلیتر


* برل


* و ...


کابل ایکس وکس


در زندگی دیجیتالی امروز، فناوری اطلاعات و ارتباطات از نقش مهمی برخوردار است و می تواند تعیین کننده نوع اتصالات باشد. در واقع این کابل ها هستند که در حال حاضر می توانند دستگاه های هوشمند و دیجیتال را به یکدیگر متصل نمایند و موارد بسیار زیادی از جمله صدا، تصویر، داده، اطلاعات، اینترنت،  جریان برق و ... را به دستگاه های سازگار اتصال دهند. برند ایکس وکس نیز در این زمینه فعال بوده و توانسته کابل هایی را به این منظور روانه بازار نماید. کابل XVOX با داشتن ویژگی هایی از جمله انتقال سیگنال با دقت بالا، سرعت انتقال بالا،  مقاومت در برابر کشش، خمش و پیچش می تواند در انواع کامپیوتر، لپ تاپ، سینمای خانگی، کنسول بازی و تلویزیون مورد استفاده قرار گیرد و این امور را با سرعت و دقت انجام دهد. انواع کابل ایکس وکس عبارت است از:


* پرینتر


* HDMI


* VGA


* برق


* افزایش طول


* شبکه


* صدا و تصویر


* هارد اکسترنال


تبدیل XVOX


تبدیل دیجیتال و هوشمند نیز مانند کابل ها یکی از ابزارهای مورد نیاز زندگی انسان امروزی می باشد. تبدیل ها می توانند کارایی و کاربرد کابل ها را ایفا نمایند و موارد مختلفی مانند اطلاعات، صدا، داده، برق، اینترنت، تصویر و ... را به گجت های ساگار و دارای پورت مربوطه منتقل می کنند. ایکس وکس نیز توانسته تبدیل هایی مختلف و پرکاربرد را به بازار عرضه نماید و در اختیار کاربران مربوطه قرار دهد. تبدیل ایکس وکس نیز با عرضه تبدیل های مختلف به منظور انتقال داده ها و سیگنال های مختلف می تواند تصاویر و فایل های گوناگون را نمایش دهد و اشتراک گذاری نماید. انواع تبدیل ایکس وکس عبارت است از:


 * تبدیل DVI به HDMI


* تبدیل HDMI به Type-c


* تبدیل HDMI به MiniHDMI


* تبدیل AUX


اسپلیتر ایکس وکس


طراحی اسپلیتر به گونه ای است که امکان جداسازی سیگنال صدا از سیگنال داده را دارد. این گجت هوشمند از تداخل سیگنال ها ممانعت می نماید و عدم وجود آن منجر به پیدایش پارازیت صدا و همچنین قطع و وصل مداوم اینترنت خواهد شد. برند ایکس وکس هم این گجت دیجیتال را طراحی و تولید می کند و در اختیار مصرف کنندگان مربوطه قرار می دهد. نمایش سه بعدی، برخورداری از پورت های گوناگون، توان بالا، رزولوشن 1080 پیکسل، پهنای باند بالا، محدوه بالای اتصال سیگنال و فرکانس عمودی قابل قبول از ویژگی های تخصصی و فنی اسپلیتر XVOX می باشد. 


برل شبکه ایکس وکس


برل که کوپلر نیز نامیده می شود به عنوان شبکه رابط میان کابل های شبکه کار می کند. برل یا کوپلر را می توان برای افزایش طول کابل های شبکه مورد استفاده قرار داد. دو کابل شبکه به یکدیگر از طریق کوپلر متصل می شوند تا طول مورد نیاز کاربر تامین شود و در واقع کوپلر در این مورد به منظور افزایش طول استفاده می گردد. به عبارت بهتر به جای خرید کابل برای اتصال دو کابل شبکه می توان از کوپلر شبکه استفاده می شود تا دستگاه های هوشمند به یکدیگر متصل شوند.