محصولات کایزر (KAISER)

خرید عمده محصولات کایزر (KAISER) با بهترین قیمت بازار ویژه همکار. لیست قیمت پخش عمده کیبورد و موس کایزر با گارانتی و ارسال به تمام شهرهای ایران.

در دنیای امروز که ما در حال زندگی کردن در آن هستیم، سلامتی و رفاه مصرف کننده بیشتر از هر نکته دیگری حائز اهمیت است. برند کایزر یکی از برندهایی است که محصولاتی باکیفیت و متنوعی را به بازار ارائه می نماید. این برند تنها بر کیفیت و نوآوری متمرکز شده است و با قرارگیری در این مسیر توانسته جایگاه ویژه ای را در بازار لوازم جانبی به خود اختصاص دهد. محصولات کایزر از کیفیت مناسبی برخوردار می باشند و به سلامتی و رفاه مصرف کننده کمک می نمایند. 

برند کایزر همواره به دنبال این بوده است که از آخرین تکنولوژی و نوآوری ها مطلع گردد و در تولید محصولات خود آنها را به کار گیرد. در حقیقت این برند توانسته تکنولوژی های پیشرفته را مورد استفاده قرار دهد تا عملکرد خود را بهبود ببخشد. کایزر به عنوان یکی از برندهای باکیفیت و پرطرفدار در بازار مطرح شده است و همواره بر تکنولوژی پیشرفته، کیفیت محصولات، خدمات پس از فروش و ایجاد تنوع و خلاقیت تاکید می نماید. در نتیجه گزینه ای قابل اعتماد برای مصرف کنندگان به شمار خواهد رفت. به طور کلی می توان گفت که برند کایزر به جلب رضایت کاربر اندیشیده است و از این طریق توانسته در زندگی اشخاص، بهبودی قابل توجهی را حاصل نماید. 

آنلاین شاپ خرید عمده به عنوان اولین فروشگاهی شناخته شده است که در بستر اینترنت و با قیمت فروش عمده فعالیت می کند. وب سایت خرید عمده از ابتدای سال 1388 در حال فعالیت در زمینه عرضه لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت و لپ تاپ می باشد و تا کنون نیز به صورت پیوسته و مستمر توانسته به قعالیت خود ادامه دهد. در واقع طی مسیری که طی کرده است همواره تلاش کرده تا همکاری درخور و دوجانبه ای را با کاربران و مخاطبان خود داشته باشد. فروشگاه اینترنتی خرید عمده توانسته محصولات گوناگون و متنوع کایزر را با قیمت فروش عمده در اختیار همکاران خود قرار دهد. اشخاص علاقه مند و متقاضی می توانند کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهند و بعد از ثبت سفارش در انتظار بمانند؛ پرسنل پلتفرم خرید عمده که یک سایت شرکتی فروشگاهی به شمار می رود همواره سفارش ها را پیگیری خواهند کرد. به گونه ای که با تک تک مشتریان تماس خواهند گرفت و روند دریافت کالاها و پرداخت مبلغ را اطلاع رسانی خواهند کرد. 

کایزر برندی است که در حیطه تولید لوازم جانبی موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر در حال فعالیت می باشد و مبدا آن مربوط به کشور چین است. برخی از محصولات برند کایزر عبارتند از: 


ماوس


1) موس سیمی


2) موس بی سیم (وایرلس)


کیبورد


1) کیبورد سیمی


2) کیبورد بی سیم (وایرلس)


* دسته بازی


* اسپیکر


* هدفون و هدست


* کابل شبکه، پرینتر، صدا و تصویر


* هندزفری


در ادامه به معرفی بیشتر برخی محصولات کایزر پرداخته می شود:


هدست کایزر


هدفون که در چند سال اخیر به یکی از گجت های محبوب تبدیل شده است و روز به روز فراگیرتر می شود به صورت بی سیم به منبع پخش موسیقی (گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و ...) اتصال پیدا می کند و تمامی فایل های صوتی موجود در آن را پخش می نماید. کایزر نیز توانسته به عرضه این گجت های محبوب بپردازد و این گجت ها را با طراحی شیک و چشم نواز در اختیار متقاضیان قرار دهد. هدست Kaiser با ویژگی هایی مدت زمان پخش موسیقی بالا، پشتیبانی از پورت های گوناگون و فناوری های مختلف می تواند برای اموری از جمله مکالمه، پخش موزیک، اجرای بازی و ... مورد استفاده قرار بگیرد. 


دسته بازی کایزر


دسته بازی که وسیله ای برای کنترل بازی می باشد با قرارگیری در دستان گیمر (فردی که در حال بازی کردن است) و اتصال به رایانه یا کنسول مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله ها از طریق مجموعه ای از عملگرها می توانند بازی را کنترل کنند و در واقع مدیریت شخص گیمر را به بازی انتقال دهند. این ابزارهای مربوط به بازی و گیم با نام گیم پد (Game Pad) نیز شناخته می شود و آیتم یا شخصیت ها را در بازی کنترل می نماید. دسته بازی به دو صورت سیم دار و بی سیم استفاده می شود؛ دسته های سیم دار چنانچه از نام آنها مشخص است از طریق یک سیم یا کابل به سیستم متصل می شوند و دسته های بی سیم نیز از امواج رادیویی یا بلوتوث استفاده می کنند تا با سیستم ارتباط برقرار نمایند. دسته بازی Kaiser نیز با داشتن این ویژگی ها توانسته در بین افرادی که به بازی و گیم علاقه دارند مطرح شود. 


اسپیکر کایزر


اسپیکر یکی از گجت های هوشمندی است که در دسته تجهیزات پخش موسیقی قرار می گیرد. از سویی دیگر اسپیکرهای بلوتوثی چند سالی است که در بین مردم رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. عدم نیاز به سیم برای اتصال، قابل حمل بودن و طراحی جذاب را می توان از فاکتورهایی در نظر گرفت که سبب شکوفایی این اسپیکرها شده اند. برند کایزر نیز اقدام به طراحی و تولید این اسپیکرها کرده است و برخی از مدل های آن را روانه بازار کرده است. اسپیکر Kaiser به دلایل زیر محبوب و در دنیای گجت های هوشمند شناخته شده است:


* پشتیبانی از پورت های مختلف


* طراحی قابل حمل و سبک


* مدت زمان استفاده بالا بدون نیاز به شارژ مجدد


* برخورداری از ویژگی هایی نظیر نورپردازی، فناوری TWS و ... 


هندزفری کایزر


از ابتدای ظهور گوشی های موبایل، گجت هندزفری همواره در کنار آن بوده است. در حقیقت هندزفری در حال حاضر به یکی از اجزای اساسی و ضروری تبدیل شده است که هر فردی حداقل تمایل به داشتن یکی از آنها دارد. هندزفری سیمی که قدیمی ترین نوع هندزفری به شمار می رود، هنوز هم طرفداران خود را دارد؛ با این تفاوت که کانکتور 3.5 میلی متری آن در حال حذف شدن می باشد. علت این است که پورت AUX گجت های هوشمند اندک اندک جای خود را به پورت های دیگر می دهد. کایزر نیز هندزفری های مختلفی را روانه بازار کرده است که کانکتورهای جک 3.5 میلی متری، تایپ سی و ... را در بر می گیرد.