موس گیم سیم دار باندا (BANDA) مدل P1

132293

سیمی | اپتیکال | مخصوص بازی | تعداد کلیدها 6 عدد | موس با دقت متغیر 1000-2400-3600 Dpi | سازگار با PC - MAC | گارانتی 6 ماه تست

موس گیم سیم دار باندا مدل P1

BANDA Wired Mouse Model P1

فروش عمده موس گیم سیم دار باندا (BANDA) مدل P1

ماوس گیمینگ یکی از انواع ماوس میباشد و با توجه به ویژگی های خاصی که دارد برای بازی های مختلف مناسب است. سنسور های حرفه ای و ردیابی دقیق ماوس ها برای و سرعت واکنش بالا به حرکت دست شما از قابلیت‌های اصلی یک ماوس گیمینگ به حساب می‌آید.

ماوس گیمینگ برای رفع نیازهای بازی با عملکرد بالاتر و عملکردهای تعریف شده توسط کاربر طراحی شده است. چنین ماوسی اغلب از یک موتور با کارایی بالاتر، میکرو سوئیچ با طراحی ارگونومیک عالی استفاده می کند تا حس و عملکرد بازیکن را برآورده کند، راندمان عملیاتی را تا حد زیادی بهبود بخشد و عمر طولانی تر ماوس را تضمین کند. سایت خرید عمده مرکز فروش انواع تجهیزات گیمینگ میباشد.

پس تفاوت ماوس گیمینگ با ماوس معمولی چیست؟

1. مواد مختلف

چه یک بازیکن حرفه ای و چه یک گیمر معمولی هر روز تماس زیادی با ماوس دارد. بنابراین سطح ماوس گیمینگ از موادی شبیه پوست ساخته شده و با رنگ لاستیکی اسپری شده تا حس بهتری به آن بدهد. اکثر موس های معمولی از پلاستیک ساخته شده اند.


2. DPI متفاوت است

اکثر مقادیر DPI معمولی ماوس نسبتاً پایین هستند، معمولاً حدود 400 تا 600 هستند، یا حتی برخی از DPI ماوس اساساً ثابت هستند و قابل تنظیم نیستند. با این حال، DPI موس های بازی رایج فعلی اساساً بالای هزار است و می‌توان آن را سفارشی کرد.


3. کلیدهای عملکردی

ماوس معمولی معمولاً از یک چرخ و دو کلید تشکیل شده است. موس بازی دارای کلیدهای بیشتری است. این کلیدها را می توان با عملکردهای مختلف از طریق درایور ماوس تنظیم کرد تا نیازهای پخش کننده های مختلف را برآورده کند.


4. موتورها متفاوت هستند

موتور دستگاه اصلی ماوس است. ماوس های گیمینگ معمولا به یک موتور بازی حرفه ای مجهز هستند که باعث می شود عملکرد بهتری داشته باشند و سریعتر واکنش نشان دهند. موس های بازی نیاز به موقعیت یابی دقیق تری بدون از دست دادن فریم دارند. 

در ادامه به بررسی موس سیمی باندا مبپردازیم:

این ماوس سیمی بهترین انتخاب برای افزایش بهره وری شماست زیرا می توانید برای کار بی وقفه روی این ماوس حساب کنید.نصب این ماوس بسیار آسان است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ماوس را به پورت USB کامپیوتر خود وصل کنید زیرا کار با این ماوس نیازی به دانلود نرم افزار ندارد.به راحتی می توانید آن را در کوله پشتی خود یا هر جایی ذخیره کنید. ماوس با دقت دی پی ای مختلف طراحی شده است که نیازهای متفاوت کاربران را تامین میکند.


- از طریق سیم USB کار می کند
- 6 کلید مختلف برای برآورده کردن نیازهای شما
- طراحی شیک و سبک مناسب برای حمل و نقل بر روی کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ -پشتیبانی از Windows بدون نیاز به نصب نرم افزار

نوع موسسیم دار
فیش ورودیUSB
تعداد کلید6
دقت حرکت متغیربله
نوع اتصالبا سیم

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

موس گیم سیم دار باندا (BANDA) مدل P1

موس گیم سیم دار باندا (BANDA) مدل P1

سیمی | اپتیکال | مخصوص بازی | تعداد کلیدها 6 عدد | موس با دقت متغیر 1000-2400-3600 Dpi | سازگار با PC - MAC | گارانتی 6 ماه تست

موس گیم سیم دار باندا مدل P1

BANDA Wired Mouse Model P1

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب