فلش سن دیسک (SanDisk) مدل 128GB Cruzer Glide USB3.0 گارانتی حافظه طلایی تهران

141459

رابط USB3.0 | مدل کشویی | سرعت بالا | دارای پسورد برای محافظت از فایل ها | گارانتی حافظه طلایی تهران

فلش سان دیسک مدل Cruzer Glide USB 3.0 ظرفیت 128 گیگابایت

Sandisk Flash Drive model Cruzer Glide USB3.0 128GB

خرید عمده فلش سن دیسک (SanDisk) مدل 128GB Cruzer Glide USB3.0 گارانتی حافظه طلایی تهران

فلش USB 3.0 SanDisk Cruzer Glide (128 گیگابایت) یک دستگاه ذخیره سازی داده همه کاره و قابل اعتماد است که برای استفاده شخصی و حرفه ای طراحی شده است. این دستگاه که به دلیل قابل حمل بودن، سهولت استفاده و ظرفیت ذخیره سازی بالا شهرت دارد، به عنوان یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که نیاز به ذخیره، انتقال یا پشتیبان گیری از مقادیر زیادی از داده ها در حال حرکت دارند.

Cruzer Glide دارای طراحی شیک و سبک با کانکتور USB قابل جمع شونده است. این امر نیاز به کلاهک را که اغلب ممکن است گم شود، از بین می برد و راحتی بیشتری را ارائه می دهد. بدنه فلش از پلاستیک بادوام ساخته شده است که این اطمینان را می دهد که می تواند در برابر سایش و پارگی روزمره مقاومت کند. فرم جمع و جور، حمل آن را در جیب یا کیف آسان می کند و همراهی ایده آل برای ذخیره سازی دیتای شماست.

با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، این فلش مموری می تواند هزاران عکس، آهنگ، سند و فایل های بزرگ مانند فیلم ها و برنامه ها را در خود جای دهد. برای دانش‌آموزان، متخصصان یا سازندگان محتوا که فایل‌های چندرسانه‌ای را به طور منظم مدیریت می‌کنند، این ظرفیت فضای کافی برای ذخیره‌سازی داده‌ها را فراهم می‌کند. خواه از اسناد مهم خود نسخه پشتیبان تهیه می کنید یا مجموعه رسانه ها را ذخیره می کنید، اندازه 128 گیگابایت برای اکثر نیازهای کاربران کافی است.

یکی از ویژگی های برجسته Cruzer Glide فناوری *USB 3.0* آن است که سرعت انتقال داده را در مقایسه با دستگاه های قدیمی USB 2.0 به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. این به کاربران امکان می‌دهد فایل‌های حجیم، مانند فیلم‌های HD یا اسناد بزرگ را با کارایی بیشتری انتقال دهند. به خصوص در هنگام انتقال چندین فایل یا سروکار با داده های با ظرفیت بالا. به عنوان مثال، انتقال یک فیلم کامل یا یک کتابخانه عکس گسترده را می توان در کسری از زمان در مقایسه با دستگاه های USB 2.0 انجام داد.

Cruzer Glide یک دستگاه plug-and-play است، به این معنی که برای شروع استفاده از آن نیازی به نصب نرم افزار نیست. با سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز، macOS و لینوکس سازگار است. آن را برای کاربرانی که ممکن است نیاز به جابجایی بین انواع مختلف دستگاه ها داشته باشند، ایده آل می کند. چه از دسکتاپ، لپ‌تاپ یا حتی برخی از تبلت‌های با پشتیبانی USB استفاده می‌کنید، بلافاصله آماده استفاده است.

SanDisk همچنین نرم افزار SanDisk SecureAccess را ارائه می دهد، ویژگی که به کاربران اجازه می دهد از فایل های خود با رمزگذاری رمز عبور محافظت کنند. این یک لایه امنیتی ویژه می‌افزاید، به ویژه برای افراد حرفه‌ای یا افرادی که با اطلاعات حساس سر و کار دارند. این نرم افزار از رمزگذاری AES 128 بیتی استفاده می کند و خیالتان را راحت می کند که حتی اگر دستگاه گم یا دزدیده شود، داده ها محافظت می شوند.

فلش SanDisk Cruzer Glide USB 3.0 (128 گیگابایت) تعادل کاملی بین عملکرد، ظرفیت ذخیره سازی و امنیت برقرار می کند. این یک گزینه عالی برای هر کسی است که نیاز دارد حجم زیادی از داده را در یک دستگاه جمع و جور و با کاربری آسان حمل کند. چه دانشجو باشید، چه حرفه ای یا یک کاربر معمولی، Cruzer Glide یک ابزار قابل اعتماد و همه کاره است که می تواند نیازهای ذخیره سازی و انتقال داده شما را به طور موثر برطرف کند. سازگاری USB 3.0 آن انتقال سریع را تضمین می کند، در حالی که نرم افزار SecureAccess هنگام محافظت از داده های شخصی یا حرفه ای شما آرامش خاطر را فراهم می کند. شما میتوانید تمامی محصولات سان دیسک را از سایت خرید عمده با گارانتی معتبر و قیمت مناسب خریداری فرمایید.

سرعت اتصالUSB 3.0
شرکت گارانتی کنندهحافظه طلایی تهران
ظرفیت حافظه128 گیگابایت
استاندارد سرعتUSB - ورژن 3
بسته هدیه دار استخیر

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

فلش سن دیسک (SanDisk) مدل 128GB Cruzer Glide USB3.0 گارانتی حافظه طلایی تهران

فلش سن دیسک (SanDisk) مدل 128GB Cruzer Glide USB3.0 گارانتی حافظه طلایی تهران

رابط USB3.0 | مدل کشویی | سرعت بالا | دارای پسورد برای محافظت از فایل ها | گارانتی حافظه طلایی تهران

فلش سان دیسک مدل Cruzer Glide USB 3.0 ظرفیت 128 گیگابایت

Sandisk Flash Drive model Cruzer Glide USB3.0 128GB

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب