کلگی شارژر تک پورت سامسونگ (Samsung) 45W کپی

133467

 کلگی شارژر با خروجی USB_C | ولتاژ ورودی 100-240 ولت | گارانتی تست 7 روزه

کلگی فست شارژ USB_C سامسونگ 45 وات کپی

 Samsung USB_C Adapter 45W

پخش عمده کلگی فست شارژ USB_C سامسونگ 45W کپی

زندگی کنونی ما در حال حاضر در دوره گجت و گوشی هوشمند است که برقراری ارتباط را امکان پذیر کرده اند. به گونه ای که در هر نقطه از جهان که باشیم می توان با میلیون ها نفر ارتباط داشته باشیم. این ارتباط نیازمند یک گوشی هوشمند است که به اینترنت متصل شده است. به عبارت بهتر ما در دوره ظهور فناوری نلفن همراه زندگی می کنیم و همواره با تب و تاب گسترش آن روبرو هستیم. پس می توان گفت که گوشی های هوشمند در حال حاضر به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسان امروز تبدیل شده است. 

در این میان باید به اهمیت تجهیزات گوشی های موبایل هوشمند توجه ویژه ای کرد و به این نکته اشاره کرد که گوشی های هوشمند بدون تجهیزات نمی توانند عملکرد مناسبی را ارائه دهند. شارژر موردنیاز گوشی های موبایل هوشمند یکی از این تجهیزات است که با شارژ باتری دستگاه هوشمند و رساندن آن به ولتاژی خاص، دستگاه را آماده استفاده می کند. 

کلگی فست شارژ USB_C سامسونگ 45 وات یکی از لوازم و تجهیزات موردنیاز دستگاه های هوشمند کنونی است که می تواند فرآیندهای ضروری را تسریع ببخشند. این شارژر می تواند با اتصال به دستگاه هوشمند آن را به سرعت شارژ نماید و بعد از مدت زمان کوتاهی، دستگاه را آماده استفاده نماید. برخورداری این شارژر از قابلیت شارژ سریع می تواند مزایای زیر را به دنبال داشته باشد:

  • شارژ سریع گوشی: با توجه به اهمیت زمان می توان از قابلیت شارژ سریع استفاده نمود و از این طریق در زمان صرفه جویی کرد. این موضوع در موقعیت هایی که عجله دارید و شارژ گوشی به اتمام می رسد. در نتیجه می توان روی کارهای مهم تر متمرکز شد. به گونه ای که کلگی فست شارژ USB_C سامسونگ 45 وات می تواند در مدت زمانی بسیار کوتاه دستگاه را شارژ کند. 
  • شارژ هوشمند: در شارژرهای جدید این قابلیت وجود دارد که در طول شارژ سریع از افزایش دمای باتری جلوگیری شود. به این صورت که با افزایش دمای گوشی حین شارژ، کاهش سطح ولتاژ رخ می دهد. کاهش ولتاژ منجر به تولید گرمای کمتر خواهد شد و زمینه ساز بازگشت دمای باتری به سطح نرمال خواهد شد. به این ترتیب مانع از گرم شدن بیش از حد و تورم باتری خواهد شد. به طور کلی می توان گفت که این موارد از اجزای داخلی گوشی در مقابل هرگونه صدمه احتمالی محافظت خواهد کرد. 

کلگی فست شارژ USB_C سامسونگ می تواند جریان خروجی 45 وات را در اختیار کاربر قرار دهد و از این طریق شارژری ایده آل برای گوشی هوشمند شما باشد. این شارژر مجهز به پورت تایپ سی می باشد و در نتیجه با دستگاه های هوشمند امروزی و جدید سازگاری دارد. 

نوع شارژرشارژر دیواری
تعداد پورت1
قابلت شارژ سریع (فست شارژ)بله
پورت Type Cبله - ورودی و خروجی (PD)
حداکثر توان خروجی45 وات

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کلگی شارژر تک پورت سامسونگ (Samsung) 45W کپی

کلگی شارژر تک پورت سامسونگ (Samsung) 45W کپی

 کلگی شارژر با خروجی USB_C | ولتاژ ورودی 100-240 ولت | گارانتی تست 7 روزه

کلگی فست شارژ USB_C سامسونگ 45 وات کپی

 Samsung USB_C Adapter 45W

دیدگاه خود را در مورد این کالا بنویسید

کالاهای مرتبط

کالاهای محبوب